• Νέα Προγράμματα ΕΣΠΑ ξεκινούν για επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις

  • eLearning

    Ενδοεπιχειρησιακή Κατάρτιση

    Εκπαίδευση Ανέργων

    Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση

  • Κατασκευή Ιστοσελίδων

    Δημιουργία eShop

    Social Media Marketing

BB CONSULTING σε συνεργασία με τις MEDIARISK και G&B MARKETING διοργανώνει ένα πρωτοποριακό webinar.

2 γνωστοί επαγγελματίες της διαφήμισης παρουσιάζουν όλα τα πρακτικά μυστικά των 2 στρατοπέδων: Διαφήμιση στην Τηλεόραση & Διαφήμιση Digital

Σε ποιους απευθύνεται:

Το webinar απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων από τον χώρο του marketing & των πωλήσεων,  αλλά και εκτός του συγκεκριμένου χώρου, με σκοπό να έχουν την δυνατότητα να αξιολογούν και να επιλέγουν εναλλακτικές διαφημιστικές προτάσεις και εναλλακτικά πλάνα media. Επίσης απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τοπικές αγορές της περιφέρειας και θέλουν να μάθουν τι να επιδιώκουν στην επαφή τους με τα τοπικά κανάλια. Τέλος, απευθύνεται σε φοιτητές που τους ενδιαφέρει να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους, με τις πρακτικές που ακολουθούν οι επιτυχημένες επιχειρήσεις της αγοράς.

Το σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες που θα πραγματοποιηθούν σε 2 διαφορετικές ημέρες, οι οποίες μπορούν να παρακολουθηθούν και από μόνες τους. Αυτές είναι:

Ημέρα 1η: Τηλεόραση (3 ώρες) Δευτέρα 22 Μαΐου 2017 στις 18:00

Σκοπός:

Σκοπός του webinar για την 1η ημέρα είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τους μηχανισμούς λειτουργίας της διαφήμισης στην τηλεόραση. Τόσο για μεγάλες επιχειρήσεις, όσο και για μικρές στην περιφέρεια, ή επιχειρήσεις με εξειδικευμένο αντικείμενο.

Συνοπτικό Πρόγραμμα 1ης ημέρας

  • Στοιχειώδεις αρχές marketing: Διαφήμιση και στόχοι στην εποχή της υπερεπικοινωνίας.  
  • Positioning μάρκας, με πραγματικά παραδείγματα
  • Στόχοι marketing & Στόχοι διαφήμισης
  • Οι 6 όροι media που περιγράφουν τα χαρακτηριστικά μίας καμπάνιας στην τηλεόραση.
  • 6 όροι/ 6 αφορμές διαλόγου για τη σωστή χρήση της τηλεόρασης.
  • Κοινωνικό περιβάλλον μέσα στο οποίο πρέπει να λειτουργήσει η διαφήμισή μας
  • Οι ιδιαιτερότητες στην Ελλάδα της κρίσης
  • Αναμενόμενες αποδόσεις της τηλεόρασης, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος
  • Τηλεόραση Εθνικής εμβέλειας, Τοπική τηλεόραση & Συνδρομητική.
  • Budget: Πόσα χρήματα απαιτούνται για να βγω στην τηλεόραση?
  • Ένα σημαντικό έγγραφο: Το media brief
  • Αναλυτικά, στόχοι media. Διάλογος με παραδείγματα.
  • Οι έρευνες που χρησιμοποιούνται συχνότερα για την Τηλεόραση. Έρευνες τηλεθέασης και Καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • Η εταιρεία media και η οργάνωσή της
  • Ο έλεγχος αποτελεσματικότητας
  • Ανακεφαλαίωση και διάλογος

Εισηγητής 1ης Ημέρας: Μίλτων Παπαδάκης

Κόστος 1ης Ημέρας: 50€

 

Ημέρα 2η: Digital Media (3 ώρες) Τετάρτη 24 Μαΐου 2017 στις 18:00

Σκοπός:

Σκοπός της 2ης Ημέρας είναι α βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Digital Media και του Internet Marketing μέσω Facebook / Google και Email Marketing.

Συνοπτικό Πρόγραμμα 2ης ημέρας

  • Πώς θα προσεγγίσετε μία αγορά 4.000.000 καταναλωτών (μόνο στην Ελλάδα);
  • Πώς θα δημιουργήστε με απλά βήματα τη δική σας διαδικτυακή κοινότητα (Community Building), που θα συζητά και θα εξαπλώνει τη φήμη σας;
  • Τί περιεχόμενο πρέπει να έχει η σελίδα σας στο Facebook;
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα λάθη, που μπορούν να καταστρέψουν ακόμα και την καλύτερη ιστοσελίδα;
  • Οι 3 πιο αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης στο διαδίκτυο και η σημασία του σωστού διαφημιστικού κειμένου.

Εισηγητής 2ης Ημέρας: Γιώργος Αραπογιάννης

Κόστος 2ης Ημέρας: 50€

 

Συνολική Διάρκεια Σεμιναρίου: 6 ώρες

Κόστος Παρακολούθησης και των 2 ημερών: 80€ (Τιμή προ έκπτωσης 200€) 

Τρόπος διεξαγωγής : εξ' αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο με την πλατφόρμα sabameeting (Περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ)

Βιογραφικα εισηγητων


Μίλτων Παπαδάκης:  Σύμβουλος Μέσων, ιδιοκτήτης της εταιρείας MEDIARISK. Έχει σπουδάσει Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών, Marketing στο ΕΛΚΕΠΑ και Νομικά στο ΕΚΠΑ. Στη διαφήμιση ξεκίνησε σαν junior media planner και εξελίχθηκε σε Διευθυντή Μέσων της τρίτης μεγαλύτερης τότε διαφημιστικής, της Lintas. Στη συνέχεια ήταν ο πρώτος Δ/νων Σύμβουλος της πρώτης εξειδικευμένης εταιρείας Μέσων που λειτούργησε στην Ελλάδα, της CARAT HELLAS. To 1996 πέρασε στο Mega Channel σαν Εμπορικός Διευθυντής και από το 1998 διευθύνει την εταιρεία του MEDIARISK. Ταυτόχρονα υπήρξε για 5 χρόνια επικεφαλής της εταιρίας sociocultural  ερευνών, RISC Hellas AE και δίδαξε media στα σεμινάρια media PLANNING & BUYING του Ινστιτούτου Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ.


Γιώργος Αραπογιάννης:  Εισηγητής σεμιναρίων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο του Internet Marketing. Έχει διατελέσει Account Executive της OgilvyOne Athens του ομίλου Bold Ogilvy και συνεργάζεται ως Digital Account Manager και Marketing Consultant με μεγάλες επιχειρήσεις στο χώρο της διαφήμισης. Founder της G&B Marketing και συνεργάτης της AMT Consultants για σεμινάρια Digital Marketing. Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά, του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας.

Δηλωστε συμμετοχη σημερα


Ονοματεπώνυμο*
E-mail:*
Κινητό Τηλέφωνο:*
Επιλέξτε Ιδιότητα*
Άλλη που δεν αναφέρεται παραπάνω
Επιθυμώ να συμμετέχω στο/στα:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ  

Για Ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και start ups.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ EU

Συμμετοχή σε κοινοτικά προγράμματα και έργα τεχνολογίας πληροφορικής,

τεχνολογίας επικοινωνίας, περιβάλλοντος, ανάπτυξη συστημάτων τηλεματικής.

CONSULTING

Project management 

Επικοινωνιακή στρατηγική

Σύνταξη Σχεδίων Προώθησης – Προβολής (Marketing Plans)

Μελέτες

DIGITAL MARKETING 

Κατασκευή ιστοσελίδων & SEO

social media

Google Ad Words 

Strategic marketing

Digital consulting

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Εφαρμογές πληροφορικής 

Τεχνική υποστήριξη σε οργανισμούς και συλλογικούς φορείς 

Υπηρεσίες Συμβούλου Τεχνικής Υποστήριξης

eLearning

Εκπαίδευση

Σεμινάρια

Ανάπτυξη & διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού