Η εταιρική σας ιστοσελίδα είναι η πρώτη επαφή του χρήστη με την επιχείρησή σας και είναι αυτή που θα καθορίσει την αρχική του εντύπωση για εσάς. Πολλές εταιρίες γνωρίζουν τη σημασία ενός φιλικού και χρηστικού website, αναγνωρίζοντας τα τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει η τρέχουσα ιστοσελίδα τους και παρόλα αυτά καθυστερούν να ξεκινήσουν τη διαδικασία επανασχεδιασμού της. Ας δούμε λοιπόν τους 4 πιο σημαντικούς λόγους που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε εάν ήρθε η ώρα να επενδύσετε στον επανασχεδιασμό του website σας:
Δείχνει απαρχαιωμένη
Οι εταιρείες μπαίνουν στη διαδικασία επανασχεδιασμού του site τους για πολλούς λόγους, αλλά ο κυριότερος είναι η βελτίωση της συνολικής εικόνας της ιστοσελίδας τους, που πολλές φορές δείχνει από ξεπερασμένη έως και απαρχαιωμένη. Σε μία εποχή έντονου ανταγωνισμού, οι χρήστες θα προτιμήσουν την επιχείρηση με το πιο φρέσκο, εύχρηστο και άρτια σχεδιασμένο website, αφού τους δίνει σωστή εικόνα, παρέχοντας τη βεβαιότητα ότι η εταιρία είναι αξιόπιστη και αναπτύσσεται με βάση τις τελευταίες τάσεις και τεχνολογίες.
Έχει υψηλό Bounce Rate
Εάν το website σας έχει υψηλό Bounce Rate, τότε ξεκάθαρα ήρθε η ώρα να το αναβαθμίσετε! Το Bounce Rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών που μπήκαν σε μία μοναδική σελίδα στην ιστοσελίδα σας κατά τη διάρκεια του session τους. Ο μέσος όρος Bounce Rate είναι περίπου 40-55%, δηλαδή από τους 100 επισκέπτες του website σας, οι 40-55 επισκέφτηκαν μόνο μία σελίδα.
Το υψηλό Bounce Rate υποδηλώνει κακή εμπειρία του χρήστη. Όταν ο χρήστης δεν απολαμβάνει την εμπειρία κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στην ιστοσελίδα σας, το πιθανότερο είναι να την εγκαταλείψει χωρίς να επισκεφτεί άλλη σελίδα, αυξάνοντας έτσι το Bounce Rate του website σας.
Δεν είναι responsive
Μία ιστοσελίδα είναι responsive, όταν συμπεριφέρεται διαφορετικά στον σταθερό υπολογιστή από ότι στο κινητό. Προσαρμόζει δηλαδή αυτόματα το πλάτος της, καθώς και τα στοιχεία που περιέχει (εικόνες, γραφήματα, κείμενο κλπ.), ώστε να βελτιστοποιήσει την εμπειρία του χρήστη ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιεί. Με την πλειοψηφία των χρηστών να επισκέπτονται τις ιστοσελίδες μέσω κινητού και το mobile commerce να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, εάν το website σας δεν λειτουργεί σωστά στις κινητές συσκευές, οι χρήστες ενδέχεται να το εγκαταλείψουν χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τα features της ιστοσελίδας δεν δουλεύουν
Το design του website είναι o ένας παράγοντας που πρέπει να μελετήσετε κατά τη δημιουργία της ιστοσελίδας σας. Η λειτουργικότητα είναι ο άλλος. Ακόμα όμως κι αν η ιστοσελίδα σας είναι σχεδιασμένη άψογα, αν δεν λειτουργεί σωστά και κάποια από τα features δεν ανταποκρίνονται, οι επισκέπτες σας θα φεύγουν, χωρίς να ολοκληρώσουν κάποιο conversion. Η εταιρία μπορεί να χάνει περισσότερα χρήματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, απ’ όσα θα κόστιζε εξαρχής μια αναβάθμιση της ιστοσελίδας.
Ο επανασχεδιασμός του website είναι μια συναρπαστική διαδικασία που θα βοηθήσει εσάς και την εταιρία σας να αναλύσετε τους στόχους και τη στρατηγική σας προκειμένου να δημιουργήσετε ένα ισχυρό εργαλείο που θα απαντά στις ανάγκες του κοινού σας. Ταυτόχρονα, είναι μία σημαντική ευκαιρία αξιολόγησης των customer personas, των marketing στόχων και του υπάρχοντος branding της επιχείρησης ώστε να γίνουν έγκαιρα οι απαραίτητες αλλαγές.
Ελάτε στην BB Consulting να σχεδιάσουμε μια καινούργια μαζί.